Değişen Dünyada, İstekli ve Uzmanlıkla Müşterek Üretim

Bütün faaliyetlerimizin kalbinde müşteriler yatıyor. Güçlü yanımız, ticari ortaklarımızla birlikte çalışlarak müşterilerinin sürekli değişen koruma, asistans ve sigorta ihtiyaçlarına en uygun çözümleri üretme becerimiz. Müşteriler, seyahatçi, çalışan veye tüketici gibi o anki durumlarına bağlı olarak farklı hizmetlere ihtiyaç duyduğu için bütünselci bir yaklaşım uyguluyoruz.

Sürekli olarak inovasyon yapıyor ve türlü piyasalarda yeni müşteriye yönelik hizmetleri test ediyor, daha geniş bir coğrafyada uygulamaya geçirmeden önce hizmetlerin en iyi yanlarını güçlendiriyoruz. Her noktada faydalı, ahlaki ve insanı önemseyen inovasyonu vurguluyoruz. Bu, gerçekten müşteri odaklı çözümler için teknolojinin en iyi yanları ile ile insanlığın en iyi yönlerini birleştirdiğimiz anlamına geliyor.

  • %95

    %95TİCARİ ORTAKLARIMIZIN %95'İ

    AXA Partners’ın müşterileri sadakatini artırmalarına yardımcı olduğunu söylüyor*

  • 2

    2gün

    İçinde şikayet süreci tamamlanıyor

  • %95

    %95TİCARİ ORTAKLARIMIZIN %98'İ

    agree that AXA Partners contributes to generate additional business value for them
    (*Source: AXA Partners B-Pulse Survey 2023)

Müşterilerin Değişen İhtiyaç ve Beklentileri

Her şeyden önce ortaklarımızın müşterilerini, özel ihtiyaçları olan bireyler olarak görüyoruz. Asistans hizmetleri alanındaki geniş çaplı çözümlerimiz ile yaşamlarında önemli olanı, gerektiğinde korumayı amaçlıyoruz. Bu doğrultuda ortaklarımızla birlikte oluşturduğumuz müşteri hizmetlerimiz şu beş kriteri karşılamak zorunda:

  • Sade: Müşterinin hizmete ödedikleri ücretten aldıkları değeri kolayca anlaması, hizmete kolayca üye olması ve kolayca kullanması için sade olmalıdır.
  • Uyarlanabilir: Yüzde yüz şeffaflıkla belirlenen fiyat ve teminatlar ile müşterilerin çeşitli ihtiyaçlarına uygun olmalıdır.
  • Kişiselleştirilmiş: Sunduğumuz hizmetler her kişinin ihtiyacını tam karşılaması için olabildiğince alt kategorilere ayrılmalıdır.
  • Proaktif: Müşterilerin ihtiyaçlarını önceden tahmin edip buna uygun hizmetler sunarak her zaman “bir adım önde” olmalıdır.
  • Çoklu Kanallı: İdeal bir müşteri deneyimi sağlamak için en iyi dijital teknolojileri insan teması ile birleştirmelidir.
Work presentation

İnovasyon Yaklaşımımız

Müşteri Deneyiminizle Bütünleşmiş Kişiye Özel Deneyim

Amacımız, geleceğin sigorta hizmetlerini ve çözümlerini üretmek. Dijitalleşme ile yeniden şekillenen dünyamızda müşterilerinin değişen ihtiyaç ve beklentilerine özel olarak tasarlanmış inovatif hizmetleri ticari ortaklarımızla işbirliği içinde geliştiriyoruz. Bu şekilde de AXA Group’un bir parçası olduğumuz için faydalanabildiğimiz inovasyon kültürü ve küresel uzmanlar ağı sayesinde üstün bir müşteri deneyimi sunuyoruz. Bu müşteri merkezli yaklaşım, ortaklarımızı rakiplerinden ayırarak onların büyümesine destek oluyor, müşteri memnuniyetini ve sadakatini de artırıyor.

man on a desk

Ömer S. Türkiye, Kasko Asistans Müşterisi

AXA Partners sürekli olarak beni mesajla bilgilendirdi ve bana endişelenme fırsatı bırakmadı. Üstelik belirli konularda bilgilendirilmek için beni zaman zaman telefonla da aradılar. Son derece profesyonel ve oldukçe hızlıydılar; yalnızca yarım saat beklemem gerekti. Tamirci de harikaydı ve kendi telefonu ile beni arayarak yolda olduğunu söyledi. Geldiğinde de problemi çabucak çözdü. Muhteşem hizmet. Teşekkürler!

Hazır Mısınız?

Müşteri deneyiminizi nasıl zenginleştirebileceğiniz ve ürünlerinize asistans hizmetlerini nasıl ekleyebileceğiniz hakkında daha fazla bilgi almak ister misiniz? İster hizmet sağlayıcı olun, ister acente, ister uluslararası bir kurum olun, ihtiyacınız olan müşteri deneyimi çözümleri AXA Partners’ta.