Yüz maskeleri, aşı belgeleri ve sosyal mesafe... Birkaç yıl önce bu kelimeler bizim için hiçbir şey ifade etmiyordu. Bugün ise yeni normal oldular. Üstelik tüm siyasi ve ekonomik oyuncular bunun nasıl olduğunu ve ne anlama geldiğini anlamaya çalışıyorlar.

Covid-19 salgınının hayatımız üzerindeki etkisi, hepimiz aşılandıktan ve virüs yenildikten çok sonra da devam edecek ve hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.

Şirketlerin, hem yeni ihtiyaçları hem de tıbbi hizmetlerin sağlanması gibi daha acil hale gelen mevcut ihtiyaçları karşılamak için hızlı bir şekilde hareket ederek güveni yeniden inşa etmeleri gerekiyor. Müşterilerinizin güvenini kazanmanın ve zorlu zamanlarda değerli bir ortak olarak kalmanın tek yolu bu.

Tüketicilere karşı empatiden ilham alan inovasyon, her şeyin temelinde yer alıyor.

Bu nedenle Yeni Normal'de tüketicilerin ihtiyaçlarını gerçekten anlamak ve tahmin etmek; bunlara eskisinden daha kişiselleştirilmiş hizmetlerle yanıt vermek çok önemli.

Yeni Hisler, Yeni Davranışlar ve Yeni İhtiyaçlar

Güvene daha önce hiç bu kadar önem verilmemişti. Dünyanın her yerinde insanlar sağlıkları, finansal durumları ve siber güvenlikleri konusunda güvenebilecekleri şirketlere yöneliyorlar.

AXA Gelecek Riskleri Raporu, sağlık sorunlarının tüketicilerin kendilerini en savunmasız hissettikleri ilk beş tehdit arasında olduğunu gösteriyor. Nitekim, insanlar sağlık ve bilgisayarla ilgili konuların en önemli konular olarak görüyorlar.

Bu endişelere rağmen, tüketiciler yeni dijital deneyimlere son derece açık olmaya devam ediyor.

Bu açıklık seyahat sektörüne de yansıyor. İnsanlar tekrar seyahat etmeye başlıyor ancak yeni beklentileri var. Tabii teknolojiyi kullanmayı seviyorlar ancak ihtiyaç duyduklarında birebir yardım almayı da bekliyorlar. Endişeleri arasında kalabalık yerlerden kaçınmak, otellerdeki sağlık önlemlerini kontrol etmek ve iptallerden ve seyahat planlarındaki diğer aksaklıklardan kaçınmaya çalışmak yer alıyor.

Gönül Rahatlığı Sunan Yararlı bir Şirket Olmak

Dayanıklılık ve esneklik... Bunlar günlük hizmet ve değer önerimlerinde anahtar kelimeler haline geldi. Müşterilerinizin ister tatilde ister evde, ister sağlıkla ister diğer sorunlarla ilgili beklenmedik durumlarla başa çıkmalarına yardımcı olabilir ve güçlü temas noktaları oluşturabilirsiniz. Müşterilere güven vererek onların sadakatini artırabilirsiniz.

Covid-19 Salgını Sırasında Oluşan 6 Yeni Tüketici Profili

Evde Tatilciler

Gerçekten gerekli olmadıkça evden çıkmamayı tercih ediyorlar. Dolayısıyla tatillerini beklemeye alıyor ve evde tatil yapıyorlar. Bu anlaşılabilir bir durum. Sağlık endişeleri birçok insan için akılda tutulması gereken bir konu haline geldi. AXA Partners'ın "Yeni Normalde Seyahat" konulu müşteri anketi, Covid öncesinde Fransız müşterilerin %13'ünün evde kalmayı tercih ederken, günümüzde %33'ünün evde kalmayı tercih ettiğini gösteriyor. Peki bir doktora gitmeleri gerektiğinde ne yapıyorlar? Burada da uzaktan tıbbi yardımımız devreye giriyor. Lisanslı ve deneyimli doktorlarla görüntülü sohbet ve telekonsültasyonlar sayesinde, Evde Tatilciler ihtiyaç duydukları tıbbi yardımı 7/24 alabilirler.

Bütçe Bekçileri

Bu grup, her zaman mali durumlarını yakından takip ediyorlardı ancak bugün hastalık veya beklenmedik işsizlikten kaynaklanan olası gelir kayıplarıyla karşı karşıya kaldıklarından bu daha da önemli hale geldi. Bu yüzden yaşam standartlarını koruyabilmelerini sağlamak için adımlar atmak istiyorlar. Bu, işsizlik, hastalık veya kaza nedeniyle gelir kaybı durumunda ipotek, otomobil ve kişisel kredi yükümlülüklerinin yerine getirileceğini bilmek demek. Kredi korumasına ek olarak, sadece beş dakika içinde gelir koruma sigortası sağlayan %100 güvenli bir akıllı çözüm de sunuyoruz. Almanya'nın önde gelen kredi kartı şirketlerinden biri tarafından geliştirilen bu e-ticaret aracı, abonelere finansal kaygılarından dolayı ihtiyaç duydukları soluklanma fırsatı sağlıyor.

Serbest Meslekliler

Bir girişimci veya danışman olarak çalışmak normal zamanlarda bile çok zordu. Boş vakit az olduğunda, doktor randevusu almak, çocuk bakımı organize etmek ve hatta alışveriş yapmak stresli olabilir. Serbest meslek sahipleri, yoğun yaşamlarını daha rahat ve Covid-19 sağlık sorunlarına karşı daha güvenli hale getiren çözümlere ihtiyaç duyuyor. Bu zorluğun üstesinden nasıl gelinir? Bunun bir yolu kullanıcıları yurtiçinde ve yurtdışında doğru hizmetlere ve yardıma yönlendiren, akıllı telefonda saklanan özelleştirilmiş, erişimi kolay bir dijital kart olan E-Cüzdan. İhtiyaçları ne olursa olsun, müşterileriniz günlük yaşamın stresini hafifletmek için bir çözüm bulabilir.

Yalnız Gezgin
Bu kategorideki insanların yeni bölgeleri kendi başlarına keşfetmelerini engellemek için bir salgından daha fazlası gerekiyor. Birçoğu, yalnızlık ve sessizliğin tadını çıkardıkları uzak yerleri tercih ediyorlar. Yine de bu tür bir maceranın dezavantajları da var. Covid-19'a evden uzakta yakalandığınızda ne olur? Yerel sağlık altyapısı, ciddi solunum problemleriyle başa çıkmak için yetersiz olabilir. Tıbbi yardım hizmetlerimiz sayesinde, sınıfının en iyisi tıbbi bakıma her zaman, her yerde erişebilirsiniz. Bu da gönlünüzü rahatlatacak şekilde tedavi ve eve dönüş hizmetlerini içerir.

İş Gezgini
Sağlık krizine rağmen işlerin ilerlemesi gerekiyor. Bu, şirketlerin seyahat ederken çalışanlarını bilgilendirmeleri, desteklemeleri ve korumaları için önemli yasal yükümlülük konularını gündeme getiriyor. Kurumsal mobilite teklifimiz, iş seyahati öncesinde, sırasında ve sonrasında seyahat edenlere yardım sağlıyor. Seyahat ederken acil tıbbi yardıma ihtiyaç duyulduğunda, Tıbbi sağlayıcı arama hizmetimiz gezginleri dünyanın her yerinde, güvenilir sağlık hizmeti sağlayıcılarına kolayca yönlendirir. Çalışan bir Accor otelinde kalırsa, Accor otel zincirinin telefonla veya yüz yüze randevularla sağlık hizmeti sunan "DigiCal" çözümü #AllSafe'yi kullanabilir.

İş Tatilcileri
Neden iş ve eğlenceyi birleştirmiyorsunuz? Bu, ev ofislerini yürüyüşe çıkabilecekleri veya Zoom toplantıları arasında yüzebilecekleri ve hayran bırakacak bir mazaraya sahip tamamen yeni bir yere götürmeye karar veren insanların sloganı. Dijital koruma gibi müşterilerinizin verilerini, bütünlüğünü ve kimliğini koruyan, çalışanlar için özel olarak tasarlanmış bir dizi çözüm sunuyoruz.

Kilit, İnovasyon

Yeni sloganımız : "Hızlı başarısız ol veya hızlı ölçeklendir!"

Müşteri ihtiyaçları değiştiğinden, yenilik yapmak ve gerçekten etkili çözümleri hızlı bir şekilde birlikte oluşturmak her zamankinden daha önemli hale geldi. Yeni sloganımız, İnovasyon Direktörümüz Inji Charkani tarafından güzel şekilde tanımlanan açık inovasyon yaklaşımına atıfta bulunarak bunu açıkça gösteriyor. "Açık İnovasyon yaklaşımı, birçok uzmanlıkları bir araya getiren, harici bir ortağı (yani startup) içeren bir ekip kurmak ve net bir zaman çizelgesine sahip (bir yıldan az) hızlı bir metodoloji benimsemek anlamına gelir. Gerçek müşterileri test aşamasına dahil ediyoruz. Özellikle yapay zekâ konuşması gibi teknolojiler kullanıldığında çözümü kalibre etmemize yardımcı oluyorlar."

Büyük Bir Fırsat

Bunlar zor zamanlar. Belirlediğimiz yeni alıcı profilleri "Yeni Normal" çerçevesinde gelişmeye devam edecektir. Fakat onların değişimleri ne şekilde olursa olsun gerekli değer önermelerine sahip olacağız. Bu dönem yenilik yapmak ve müşteri sadakatini artırmak için harika bir fırsat.