AXA Partners'ta Müşteri Deneyimi (CX), yaptığımız işin merkezinde yer alır. İster ihtiyacı olan müşterilerimize empatik bir kulak ve uyarlanmış çözümler sunarak ister müşteri yolculuğunu basitleştiren dijital araçlar tasarlayarak olsun, ekiplerimiz müşterilere sorunsuz bir deneyim sunmaya kendini adamıştır.
AXA Partners Müşteri ve İnovasyon Başkanı Gunter Uytterhoeven'in ağzından: “Çalışanlarımız müşteri odaklılığı kalplerinde ve ruhlarında taşırlar, müşterilere hizmet etmeyi severler, onlara yardımcı olmayı severler ve bu, şirketin tam anlamıyla kalbi.”
Mesleğimizin doğasında bulunan insan dokunuşunun, müşterilerimizin beklentilerine ve yerel ihtiyaçlarına daha iyi yanıt vermek için inovatif ürün ve hizmetlerle birleştirilebileceğine inanıyoruz. Müşterilerimize ve İş Ortaklarımıza odaklanarak, onların da müşterilerine daha iyi hizmet vermelerini sağlayan çözümleri birlikte oluşturabiliyoruz.
Dijitalleşme ve Covid gibi diğer vakalar, sürekli değişen bir ortama sürekli uyum sağlamamızı gerektiriyor. AXA Partners'ta en iyi çözümlerimiz, iş ortaklarımızla işbirliğine dayalı bir yaklaşımla tasarlanıyor. Farklı programlar aracılığıyla, müşterilerimizin kendileri için hazırlanmış çözümler oluşturmasına, tasarlamasına, yayınlamasına ve ölçeklendirmesine yardımcı oluyoruz.
Müşteri odaklı bir şirket olmanın ne anlama geldiğini daha iyi anlamak için Gunter Uytterhoeven ile konuştuk. AXA Partners ekiplerinin müşteri memnuniyetini artırmak için her gün nasıl davrandığını keşfetmek için röportajı izleyebilirsiniz.

Gunter Uytterhoeven
AXA Partners Müşteri ve İnovasyon Başkanı
Çalışanlarımız müşteri odaklılığı kalplerinde ve ruhlarında taşırlar, müşterilere hizmet etmeyi ve onlara yardımcı olmayı severler ve bu, şirketin tam anlamıyla kalbi.